woooooppp

Som sagt har jag en fullspäckad dag! Finns inte en lucka nånstan typ haha :) Jag ska hinna med så himla mycket så jag var tvungen att gå upp tidigt för att hinna med allt...
Jag ska

•Städa mitt rum
•Packa
•Dusha (redan gjort)
•Träffa Emilia i stan på en fika
•Åka till kärrtorp för att kolla på min träning
•Myskväll med Mathilda
•Hem och sova

Haha jaa, så ser min dag ut! Jag ska möta Emilia i stan klockan 12 och innan dess ska jag hinna städa mitt rum som är en katastrof bokstavligt talat, plus att jag ska hinna packa...ååååh får lite panik nu men det kommer gå bra. Och om jag inte hinner packa så får jag göra det i natt när jag kommer hem haha!
Så nu har jag inte tid för er anymore, Ni kommer alltså inte få nån uppdatering på hela dagen. Men det är ni inte värda heller, så dåliga som ni är på att kommentera!!!


lol

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0