SHOOO

hejj schnyggingar hemma i kalla sverige! ar i Egypten nu och det ar underbart, alla ar skitsnalla och det ar vaarmt till skillnad fran sverige! hotellet ar skitfint och grymt stort , finns over 1000 rum! sa det ar najjs! imorn ska vi ut med en bat hela dagen , typ snorkla och sen skulle vi aka till nan strand som typ hette 'paradis 'kommer bli awesome! som ni ser sa gastbloggar min snygga babe Sara, hon ar baaast pussparejj i love u! Du far krya pa dig ocksa btw! det gar inte att logga in pa min fb , det star typ att den ar tillfalligt avstangd elr nat jag vettefan...fml. idag har vi bestallt bord pa en restaurang oxa for mamma och pappa firar brollopsdag idag! det ar ju iof all inclusive men dar ar det ju bara buffe sa dom ville att vi skulle fira det pa en restaurang ist! haha hoppas ni forstor vad jag skriver for de finns ju inga...eh...hahaahahh aa dom sista bokstaverna i alfabetet har. men ni borde fatta tycker jag hehe! nu blev det har valdigt langt sa far ta och avsluta nu! ha det sa bra sa hors vi! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0