Gästbloggare

Hejsan alla som läser Elise blogg, Sara här. Jag ska gästblogga här på Elise blogg medans hon är i Egyptien, så sluta inte läsa okej? :)
För er som inte vet vem jag är kan jag berätta lite kort, jag heter somsagt Sara, är 14 år och har känt Elise sen första klass, och har sen dess gått i samma klass! Vi är oxå grannar så vi träffas typ heeeela tiden. Jag spelar handboll i Bolton och har två syskon, en storebror på 16 vårar och en lillasyster på 8. Och jaa, Elise är liksom min bästa vän, hon vet allt om mig och jag vet allt om henne :)
Tråkig info men nu vet ni lite om mig haha. Nu ska jag äta middag jag bloggar kanske senare


Och såhär ser jag uuuut

 //Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0