@ Mormors house

Är i skåne nuuuu, hos mormor! Vi ska ju vara i skåne tills på lördag men bara hos mormor till typ torsdag. Sen ska vi bo hos mina kusiner tills på lördag. Jag mobilbloggar lite nu bara för att jag är så otroligt snäll, ni borde vara snälla tillbaks och KOMMENTERA, tack :') Nej nu ska jag vara sociaaaal, lol. Jag älskar att ha internet på mobilen, och konstgt nog funkat mitt internet as bra och snabbt här i skåne,vilket är sjukt nice! Vi hörs //Sara. JUSTE!!!! ELVIRA OCH KIM TRÄFFADE VÅR LILLA NANDOS KILLE IDAG PÅ MILKSHAKESTORE I LONDON IDAG, LYLLO DOM, JAAA JAG ÄR SÅHÄÄÄÄÄÄÄR AVIS :') Och ni som inte vet vad jag menar, är efter (och är absolut inget fan!!!! och på tal om fans så hatar jag fake fans, som bara gillar dom för att andra gör det. Ha egna åsikter tack) hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0