Home

Kom hem för ett litet tag sen! Jag har haft en gryyyym dag :)
Började ju med att jag var med Emilia i stan, vi fikade och satt och pratade huuuuur länge som helst om enbart en sak/person/personer,hehehe...Sen vid 4 åkte jag hem en snabbis,lämnade en skit snygg stickad kofta som jag köpte på bikbok för endast 50 kronor, hej kap!
Efter det drog jag och mötte Mathilda, vi åkte till träningen som jag bara kollade på, har ju varit sjuk plus att jag är skadad. Efter träningen blev det ändrade planer, istället för att bara vara med Mathilda drog vi ihop ett gäng, Jag Mathilda Frida och Siri. Vi drog ut och åk, sen köpte vi massor med godis chips osv och sen kollade vi film hos Siri, as mys :)
Jag kom hem vid typ 1 nånting. Nu ska jag sova för i morgon bär det av till skåne med mamma och syrran!
Jag kommer hem på Lördag vilket innebär nada bloggning för mig, men Elise kommer hem på Fredag. Plus att jag kanske slänger in lite mobil blogg ifall jag har tid och sen kanske jag lånar nåns data där!

Godnatt // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0